Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wywiad
09-23-2014, 18:20,
#41
RE: wywiad
Wyposażenie Solarisów z 2011/2012 w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, miękką tapicerkę z logiem BKM, wszystkimi możliwymi oknami przesuwnymi, automatyczną 5-biegową skrzynię Voith, wyświetlacze elektromagnetyczne gwarantujące dłuższą żywotność i pobór prądu tylko przy przełączeniu kierunku, wewnętrzne ekrany LCD; wprowadzenie grubszej gramatury papieru do biletów jednorazowych; wdrożenie wyższych krawężników zmniejszających wysokość podłogi autobusu i chodnika, linii bezpieczeństwa wzdłuż krawędzi z elementami wypukłymi dla osób niewidomych, zatoki z płyn betonowych; nowe linie nocne z obowiązującą taryfą dzienną; zmiany trasy wielu linii - to i wiele innych udogodnień zostało wprowadzonych dzięki działalności stowarzyszenia. Może to i kropla w morzu potrzeb, ale na pewno argument podważający Twoje zdanie o tym, że nic nie robimy bądź też nic nie udało nam się zrobić.

Klub oprócz działalności w zakresie komunikacji miejskiej realizuje wiele innych celów. M.in. zajmuje się kolekcjonowaniem pamiątek związanych z transportem publicznym w Białymstoku oraz tworzeniem kolekcji starych autobusów, ich utrzymaniem, naprawą i renowacją. To wszystko odbywa się za własne pieniądze członków. Nie mamy sponsorów i innych źródeł finansowania. Wszystko po to, by na takie okazje jak Noc Muzeów czy inne każdy białostoczanin i nie tylko miał okazję przejechać się autobusem z dawnych lat. Robimy to nie tylko dla siebie, ale także dla mieszkańców. Kto wie ile serca, poświęcenia, czasu i pieniędzy trzeba włożyć aby dany autobus jeździł, nie mówiąc już o renowacji, ten to doceni. Dla kogoś, kto nie miał z tym nigdy styczności ten temat pozostanie obojętny.
Odpowiedz
09-23-2014, 19:02,
#42
RE: wywiad
Akurat łączenie klimatyzacji przestrzeni pasażerskiej ze wszystkimi możliwymi oknami przesuwnymi jest idiotyzmem (gdzie byliście wcześniej, gdy Solarisy z I dostawy nie posiadając klimy mają po 2 otwierane okienka)? Chcesz powiedzieć, że bez was mielibyśmy manualne skrzynie, koleiny na asfaltowych przystankach, rolki z numerami linii zamiast wyświetlaczy, cienkie bilety, itd? Jeżeli te wyższe krawężniki to wasza pseudozasługa to również są nią porozbijane narożniki autobusów. Niestety, w tym wszystkim nie zadbaliście, aby miały one sprawny system poziomowania...
Co do reszty zgoda.
Odpowiedz
09-23-2014, 20:15,
#43
RE: wywiad
Jeśli temperatura powietrza jest na poziomie 24 stopni to raczej klimatyzacja wymagana nie jest. Wtedy wystarczą okna. Stąd te połączenie. Poza tym nie zapewnisz wentylacji autobusu włączając klimatyzację choćby w razie rozproszenia gazu pieprzowego.

Przy zamówieniu autobusów z 2009 roku (dostarczone w 2010) Klub dopiero powstawał. Porównaj wyposażenie Solarisów z 2010 i 2011/2012 podczas którego już funkcjonowaliśmy i wyciągnij wnioski.

Co do biletów - te sprzed 2011r. były na tyle cienkie, że wystarczyło drobne zagniecenie i już występował ogromny problem ze skasowaniem biletu w kasowniku elektronicznym. Od 2011r. bilety są na tyle grube, że ten problem został całkowicie rozwiązany.

Twierdzenie, że awaria systemu poziomowania w autobusach to wina Klubu to tak jak twierdzenie, że podział MPK na 3 spółki to Twoja wina. Następnym razem przemyśl dokładnie wysuwane argumenty.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości